5. ЕДИЦИЈА
ПРОГЛАСУВАЊЕ ПОБЕДНИЦИ: МАРТ 2026

НОМИНИРАЈ СЕ И ИСТАКНИ СЕ ПОМЕЃУ НАЈДОБРИТЕ ВО МАКЕДОНСКАТA Е-ТРГОВИЈА‎

Зад секоја успешна е-продавница стојат луѓето, технологијата и услугите што ја движат.‎ ‎

 

‎Од платформи и логистика, до маркетинг и финтек решенија – тие се моторот на е-трговијата. E-commerce Awards ги препознава токму е-трговците кои помагаат е-трговијата да расте, да се разивива, и кои создаваат навистина одлично искуство за своите купувачи.

‎Номинацијата е твоја шанса да покажеш како твојот бизнис влијае на купувачите и на целиот пазар и да станеш дел од заедницата што ја движи македонската е-трговија напред.

ФАЗИ НА НАТПРЕВАРОТ

23 декември 2025 - 15 јануари 2026
ФАЗА #1: ПРИБИРАЊЕ НА НОМИНАЦИИ ЗА УЧЕСТВО

Е-трговците се номинираат најдоцна до 15.01.2026 во соодветните категории.

22 јануари 2026
ФАЗА #2: ПРОВЕРКА И ОБЈАВА НА ПРИФАТЕНИТЕ НОМИНИРАНИ УЧЕСНИЦИ

Организаторот ги проверува сите пријави и ја објавува официјалната листа на прифатени номинирани учесници.

22 јануари – 10 февруари 2026
ФАЗА #3: ГЛАСАЊЕ ОД ЈАВНОСТА

Публиката гласа за своите фаворити и придонесува во вкупниот резултат на натпреварот. На 10-ти февруари, десетте или петте номинации (во зависност од бројот на номинирани) со најголем број гласови од јавноста во секоја категорија продолжуваат во вториот круг - гласање на жирито.

16 февруари – 24 февруари 2026
ФАЗА #4: ГЛАСАЊЕ ОД ЖИРИ КОМИСИЈА И ОБРАБОТКА НА РЕЗУЛТАТИТЕ ОД НАТПРЕВАРОТ

Стручната жири-комисија ги оценува номинираните. Потоа, организаторите ги сумираат поените од публиката и жири-комисијата во секоја категорија. Согласно поените се одредува ранг листата на финалисти и победници.

март 2026
ПРОГЛАСУВАЊЕ НА ПОБЕДНИЦИ

Победниците се објавуваат и наградуваат на свечената гала манифестација во март 2026.

КАТЕГОРИИ НА НАТПРЕВАРОТ

Заинтересираните компании може да учествуваат во изборот во 18 категории.

Главната наградата на Ecommerce Awards. 

Гласајте за вашата омилена е-продавница. Победникот во оваа категорија ќе биде одбран исклучително врз база на гласовите од јавноста.

Во оваа категорија може да се номинираат сите компании кои отвориле своја е-продавница во текот на 2025 година.

Во оваа категорија се номинирани е-продавници за онлајн шопинг кои интегрирале иновативни решенија кои го олеснуваат корисничкото искуство при онлајн плаќање.

Во оваа категорија се номинирани е-трговци кои интегрирале иновативни технологии и решенија за достава на пратки од е-трговија.

Во оваа категорија се номинирани е-продавници кои овозможуваат одлична, брза и ефикасна грижа за своите корисници.

За оваа категорија се номинирани е-трговци кои имаат минимум 20.000 следбеници на двете мрежи Facebook и Instagram комбинирано и кои сметаат дека нивниот маркетинг на социјални медиуми е исклучителен и треба да биде препознаен.

Во оваа категорија се номинирани компании за режиски трошоци и плаќање на сметки кои обезбедуваат беспрекорно искуство при плаќање на сметки онлајн.

Наградата ќе се додели според дизајнот, корисничкиот интерфејс, креативноста и оригиналноста на мобилната апликација.

За оваа категорија се номинирани е-продавници кои онлајн продаваат облека, обувки, модни додатоци и аксесоари како очила, накит и чанти.

За оваа категорија се номинирани е-продавници кои продаваат апарати за домаќинство, компјутери, телефони и останати апарати и електроника.

За оваа категорија се номинирани е-продавници кои продаваат храна, додатоци за исхрана, пијалоци, вклучително и онлајн супермаркети и платформи за нарачки и достава на храна

За оваа категорија се номинирани е-продавници кои се бават со продажба на препарати за нега и убавина, производи и услуги за здравје.

За оваа категорија се номинирани е-продавници кои продаваат мебел и покуќнина, алати и мебел за градина, канцелариски материјали и сл.

За оваа категорија се номинирани е-продавници кои продаваат облека за деца и бебиња, опрема за деца и бебиња, играчки и сл.

Во оваа категорија може да се номинираат е-продавници кои нудат услуги како осигурување, хостинг, испорака, стриминг платформи, туристички услуги и сл.

За оваа категорија се номинирани е-продавници кои продаваат билети за настани, обуки, претстави, книги, слики, прибор за сликање и др. поврзано со уметност, култура, едукација и настани.

Во оваа категорија може да се номинираат платформи и е-продавници кои нудат различни производи од повеќе брендови или продавачи. Тука спаѓаат маркетплејс платформи каде различни правни субјекти имаат свои продавници, како и мулти е-продавници кои нудат широк асортиман на производи од различни категории на производи, како облека, мебел, бела техника, електроника, авто-мото додатоци и сл.

НОМИНИРАЈ ЈА СВОЈАТА
Е-ПРОДАВНИЦА

Методологија за избор

Со цел да сте подобро запознаени со изборот на најдобрите во македонската е-трговија, победниците се избираат според прикажаната формула која ги комбинир агласовите од јавноста и жирито, освен за категоријата ‘Најпопуларна е-продавница’ која се избира само од гласовите на публиката.

"(Задолжително)" indicates required fields

Линк до социјални мрежи

Контакт

Лого на компанијата

(Ве молиме прикачете ваше лого со висока резолуција, црно-бело и колор)
Max. file size: 1 MB.

Категорија за која се пријавувате

(можност за пријава во максимум 2 категории)
(можност за пријава во максимум 2 категории)
(можност за пријава во сите категории)
Го прочитавме и се согласуваме со правилникот на Ecommerce Awards 2025(Задолжително)

СÈ ШТО ТРЕБА ДА ЗНАЕТЕ ЗА E-COMMERCE AWARDS

ШТО СЕ E-COMMERCE AWARDS и која е нивната цел?

E-commerce Awards е национален избор за најдобрите во македонската е-трговија, организиран од Асоцијацијата за е-трговија на Северна Македонија (АЕТСМ), со цел да се препознаат и наградат најдобрите е-трговци, да се промовира е-трговијата и да се поттикне нејзино унапредување и конкурентностa.

Правни субјекти регистрирани во Северна Македонија кои имаат овозможено онлајн плаќање и вршат онлајн продажба на производи и/или услуги.

Да, пријавувањето и учеството на натпреварот е бесплатно.

Преку пополнување на официјалниот формулар за номинации на веб-страницата ecommerceawards.mk

Да, бројот на категории зависи од секцијата во која се пријавувате. Во секциите „Најдобри е-трговци по аспекти“ и „Најдобри е-продавници по сектори“ може да се номинирате во најмногу 2 категории, додека во секцијата „Шампиони во е-трговија“ може да се номинирате во сите 3 категории.

Со помош на транспарентна методологија и комбинирана формула: 60% гласови од јавноста и 40% од жири комисијата (освен за „Најпопуларна е-продавница“ која се избира целосно според гласови од публиката).

Во март 2026 година, на официјалната церемонија на E-commerce Awards и веб-страницата ecommerceawards.mk